CCS Bonus - Často kladené otázky

CCS Bonus - Často kladené otázky

Zistenie zostatku na karte

Kde zistím zostatok na karte CCS Bonus?

Zostatok na Vašej karte Bonus zistíte na našich webových stránkach www.ccs.sk v sekcii Klientska zóna - Vstup do portálu Bonus - Zistenie zostatku bez prihlásienia.
Ďalej je zostatok tiež k dispozícii na účtenke z terminálu CCS od poslednej platby v dolnej časti.

Blokácia karty a výroba novej karty.

Stratil som kartu Bonus-UAMK, požadujem novú, ako to mám urobiť?

Blokáciu karty, vykonáva spoločnosť CCS. Ak požadujete zablokovať kartu UAMK - Bonus prosím volajte na tel: 266 108 108, alebo pošlite požiadavku na blokáciu karty na email market@ccs.cz. Žiadosť o výrobu novej karty, je však potrebné odoslať na spoločnosť ÚAMK, ktorá pre Vás karty objednáva.

Stratil som kartu, požadujem novú, ako to mám urobiť?

Ak dôjde k strate karty Bonus je potrebné ju zablokovať. Požiadavku na blokáciu môžete volať na tel: 02/58280600 alebo poslať emailom na market@ccs.cz. Pri blokácii karty je potrebné uviesť číslo karty a o akú kartu sa jedná.
Pokiaľ chcete vystaviť novú kartu, prosím zašlite požiadavku emailom na bonus@ccs.cz.

Všeobecné otázky ku kartám

Potrebujem zistiť napr. či je už vybavená moja objednávka karty/kariet..., Akú mám nastavenú adresu na zasielanie vyúčtovania? Potrebujem opraviť v mojej objednávke..

Pri všetkých dopytoch je potreba uviesť potrebné údaje na vysledovanie - číslo karty (v prípade, že je známe), názov Vašej spoločnosti alebo IČO. A tento Váš dotaz zaslať na bonus@ccs.cz.

Zákaznícky servis

Majú karty CCS Bonus zákaznícky servis a ako sa tam dostanem?

Karta CCS Bonus Fleet má automaticky zriadený Vstup do portálu Bonus na našich webových stránkach https://www.ccs.sk/pre-zakaznikov. Po zriadení kariet je Vám zaslaný e-mail na aktiváciu prístupu do portálu Bonus. Ak vyprší platnosť odkazu v e-maile, je možno vygenerovať nový aktivačný email prostredníctvom Zabudnutého hesla.
Ak vlastníte kartu CCS Bonus alebo CCS Bonus + môžete si Vašu kartu zaregistrovať cez Vstup do portálu Bonus. Pri registrácii je potrebné rozlišovať typ karty, nie či ste fyzická osoba alebo konáte za spoločnosť.
Karty Bonus a Bonus + sú Typ karty - Predplatené karty pre fyzické osoby.

Obnova kariet

Obnovujú sa karty automaticky?

Áno, karty CCS Bonus Fleet sú automaticky obnovené. Obnova je vždy v danom mesiaci, keď sa končí platnosť pôvodnej karty.

Platnosť karty

Doba platnosti mojej karty už skončila, čo môžem urobiť?

Doba platnosti karty Bonus je uvedená na karte. V prípade nevyčerpania finančných prostriedkov karty Bonus v lehote jej platnosti Vám nebudú nevyčerpané finančné prostriedky spoločností CCS vrátené. Nevyčerpané finančné prostriedky môžu byť prevedené na novú kartu Bonus v prípade, že si jeden mesiac pred uplynutím platnosti karty Bonus požiadate o vydanie novej karty Bonus a o prevedenie nevyčerpaných finančných prostriedkov na túto kartu. Nevyčerpané finančné prostriedky potom budú na novú kartu Bonus prevedené.
Karta Bonus môže byť v priebehu jej platnosti a v závislosti od zvoleného parametra aj opakovane dobíjaná finančnými prostriedkami, ktoré vopred uhradíte CCS. Úhrada dobíjaných finančných prostriedkov a ich aktivácia na karte Bonus prebieha bezhotovostne na účet CCS (jednorazovým platobným príkazom, alebo on-line cez platobnú bránu, popr. vkladom v hotovosti na prepážke v banke). V prípade, že pri bezhotovostnej úhrade nepoužijete pridelený variabilný symbol, nezodpovedá CCS za nepripísanie finančných prostriedkov.

Dobitie karty Bonus

Za ako dlho budú peniaze na karte po jej dobití?

V prípade dobitia karty bankovým prevodom na účet CCS č. 2627768688/1100 (pod variabilným symbolom, ktorý je natlačený na karte), pripíše CCS danú čiastku v systéme k príslušnej karte, na ktorej bude automaticky k dispozícii po 12. hodine nasledujúci deň od pripísania čiastky na účet CCS.