CCS Bonus - Často kladené otázky

CCS Bonus - Často kladené otázky

Zistenie zostatku na karte

Kde zistím zostatok na karte CCS Bonus?

Zostatok na Vašej karte Bonus zistíte na našich webových stránkach www.ccs.sk v sekcii Klientska zóna - Vstup do portálu Bonus - Zistenie zostatku bez prihlásienia.
Ďalej je zostatok tiež k dispozícii na účtenke z terminálu CCS od poslednej platby v dolnej časti.

Blokácia karty a výroba novej karty.

Stratil som kartu Bonus-UAMK, požadujem novú, ako to mám urobiť?

Blokáciu karty, vykonáva spoločnosť CCS. Ak požadujete zablokovať kartu UAMK - Bonus prosím volajte na tel: 266 108 108, alebo pošlite požiadavku na blokáciu karty na email market@ccs.cz. Žiadosť o výrobu novej karty, je však potrebné odoslať na spoločnosť ÚAMK, ktorá pre Vás karty objednáva.

Stratil som kartu, požadujem novú, ako to mám urobiť?

Ak dôjde k strate karty Bonus je potrebné ju zablokovať. Požiadavku na blokáciu môžete volať na tel: 02/58280600 alebo poslať emailom na market@ccs.cz. Pri blokácii karty je potrebné uviesť číslo karty a o akú kartu sa jedná.
Pokiaľ chcete vystaviť novú kartu, prosím zašlite požiadavku emailom na bonus@ccs.cz.

Všeobecné otázky ku kartám

Potrebujem zistiť napr. či je už vybavená moja objednávka karty/kariet..., Akú mám nastavenú adresu na zasielanie vyúčtovania? Potrebujem opraviť v mojej objednávke..

Pri všetkých dopytoch je potreba uviesť potrebné údaje na vysledovanie - číslo karty (v prípade, že je známe), názov Vašej spoločnosti alebo IČO. A tento Váš dotaz zaslať na bonus@ccs.cz.

Zákaznícky servis

Majú karty CCS Bonus zákaznícky servis a ako sa tam dostanem?

Karta CCS Bonus Fleet má automaticky zriadený Vstup do portálu Bonus na našich webových stránkach https://www.ccs.sk/pre-zakaznikov. Po zriadení kariet je Vám zaslaný e-mail na aktiváciu prístupu do portálu Bonus. Ak vyprší platnosť odkazu v e-maile, je možno vygenerovať nový aktivačný email prostredníctvom Zabudnutého hesla.
Ak vlastníte kartu CCS Bonus alebo CCS Bonus + môžete si Vašu kartu zaregistrovať cez Vstup do portálu Bonus. Pri registrácii je potrebné rozlišovať typ karty, nie či ste fyzická osoba alebo konáte za spoločnosť.
Karty Bonus a Bonus + sú Typ karty - Predplatené karty pre fyzické osoby.

Obnova kariet

Obnovujú sa karty automaticky?

Áno, karty CCS Bonus Fleet sú automaticky obnovené. Obnova je vždy v danom mesiaci, keď sa končí platnosť pôvodnej karty.

Platnosť karty

Doba platnosti mojej karty už skončila, čo môžem urobiť?

Doba platnosti karty Bonus je uvedená na karte. V prípade nevyčerpania finančných prostriedkov karty Bonus v lehote jej platnosti Vám nebudú nevyčerpané finančné prostriedky spoločností CCS vrátené. Nevyčerpané finančné prostriedky môžu byť prevedené na novú kartu Bonus v prípade, že si jeden mesiac pred uplynutím platnosti karty Bonus požiadate o vydanie novej karty Bonus a o prevedenie nevyčerpaných finančných prostriedkov na túto kartu. Nevyčerpané finančné prostriedky potom budú na novú kartu Bonus prevedené.
Karta Bonus môže byť v priebehu jej platnosti a v závislosti od zvoleného parametra aj opakovane dobíjaná finančnými prostriedkami, ktoré vopred uhradíte CCS. Úhrada dobíjaných finančných prostriedkov a ich aktivácia na karte Bonus prebieha bezhotovostne na účet CCS (jednorazovým platobným príkazom, alebo on-line cez platobnú bránu, popr. vkladom v hotovosti na prepážke v banke). V prípade, že pri bezhotovostnej úhrade nepoužijete pridelený variabilný symbol, nezodpovedá CCS za nepripísanie finančných prostriedkov.

Dobitie karty Bonus

Za ako dlho budú peniaze na karte po jej dobití?

V prípade dobitia karty bankovým prevodom na účet CCS č. 27-4604760287 / 0100 (pod variabilným symbolom, ktorý je natlačený na karte), pripíše CCS danú čiastku v systéme k príslušnej karte, na ktorej bude automaticky k dispozícii po 12. hodine nasledujúci deň od pripísania čiastky na účet CCS.
Kartu je možné dobiť aj bankovou kartou cez službu PayU, odkaz na dobitie je na našich webových stránkach https://www.ccs.cz/payu.